News

فرصت ایده آل اقتصاد های دیجیتال

به سادگی واژه جدیدی به نام اقتصاد مجازی در دنیای فناوری اطلاعات سر زبان ها افتاده بسیار پر سر و صدا بوده به اقتصاد مجازی Vertual Economy نیز گفته می شود.

به طور کلی مردم این اقتصاد را جدی نمی‌گیرند و از سر سرگرمی وارد این اقتصاد می‌شود و بر این باور هستند که درآمد خوبی برایشان به همراه ندارد این می تواند به عنوان شغل اصلی به آن نگاه کرد. اگر بخواهیم به مثالی در این زمینه بزنیم می‌توانیم به آواتارها اشاره بکنیم درون اقتصاد مجازی خود نیاز به هیچگونه آب و غذا و هیچگونه نیاز بیولوژیکی ندارد گرچه دنیای مجازی امروز سعی کرده انسان را از این را به درآمد خوبی برساند تا بتواند با کمترین زحمت ممکن به یک درآمد ثابت و مطمئن برای یک زندگی خوب دست پیدا کند دنیای مجازی پیشرفت های بسیاری داشته و اکنون نیز درون بازی های ویدیویی و درون بسیاری از برنامه های کاربردی کامپیوتر پولهای مجازی جابجا می شود اما باز هم جای کار دارد و هنوز پول های واقعی بزرگ تبادلات مالی امروز دنیای فناوری را در اختیار دارد که این می تواند در روزها و ماه ها و شاید سال های آینده افزایش پیدا کند و درآمدهای دیجیتال بتواند جای درآمدهای پولی واقعی را بگیرد. شاید مردم برای اینکه نام درآمد دیجیتال یا اقتصاد دیجیتال روی آن قرار گرفته و آن را یک پول واقعی نمی‌دانند و حس می‌کنند مانند فضاهای مجازی آن نیز درون یک فضای مجازی است و واقعیت ندارد.

اگر واقع بین باشیم ذهن یا ذهنیت غلط است و می‌تواند جایگاه خود را در میان مردم باز کند به شرط آنکه سواد لازم و دانش کافی این اقتصاد را داشته باشیمِ اکنون بخش عمده‌ای از اقتصاد های دیجیتال درون بازی های ویدیویی و بازی های کامپیوتری هستند بخش نتبادل اقتصاد دیجیتال درون این بازی‌ها تبادل می‌شود و همانطور که می دانید بازی های ویدیویی امروزه بخش بزرگی از بازار دنیا را در اختیار دارند.

امروزه مردم سراسر دنیا در فضای مجازی اقدام به تبادل اطلاعات تماس های ویدیویی و تصویری و ارتباطات کامل با هم برقرار می کند و از این فضا استفاده های بسیاری می کنند بخش اقتصادی و درآمدی این بخش بسیار ضعیف تر از بخش های دیگر از چرا که هنوز مردم اعتماد کامل به این بخش را ندارند و شاید دلیل آن نبودن سواد لازم در این بخش است.
با شیوع ویروس کرونا خرید بازی های آنلاین بسیار گسترش پیدا کرده و بسیاری از بازی‌های ویدیویی از طریق سایت و به صورت مجازی خریداری و پولهای آن تبادل می‌شود و این می‌تواند یک نقطه عطف در این موضوع باشد با وجود آنکه شیوع یک ویروس کشنده بسیار دردناک است و این قابل کتمان نیست

سردمداران بازی های ویدیویی به سه شکل کاملا ماهرانه سعی می‌کنند سرمایه‌داران را به سمت خود جذب کند و این موضوع را به خوبی می‌دانند که جذب سرمایه بزرگترین کمک برای آنها به حساب می آید موسسه ی L’Atelier به تازگی گزارشی منتشر کرده که در آن نشان می دهد که بازی های ویدیویی به سمت درآمدزایی از روش‌های جدید و نوینی هستند که یکی از آنها اقتصاد دیجیتال است که پولهای مجازی بزرگترین نقش را در این بخش ایفا می‌کند که این یک انقلاب بزرگ در صنعت بازی های ویدیویی و به طور کلی در فناوری اطلاعات به حساب می‌آید که جای رشد بسیار زیادی دارد.

در بازه تاریخی دسامبر 2017 ژانویه 2018 عددی بالغ بر ۳۴۳۵۶ ملک تنها در یک شهر به خریداران فروخته شد اما چیز جالبی که در این خرید و فروش می توان به آن اشاره کرد و شاید باور آن برای بسیاری از شما بسیار سخت باشد این زمین‌ها به صورت کلی وجود خارجی نداشتند و همه به صورت دیجیتال و مجازی فروخته شدند و این زمین ها واقعیت ندارند.
شاید با شنیدن این جمله کمی تعجب کرده باشید اما این یک حقیقت است.
زمینه فقط از طریق مرورگر اینترنت و آن هم با کدگذاری های بسیار پیچیده قابل دسترس است به صورت فیزیکی در زمین وجود ندارد.
از زمان آغاز چنین تجارتی ۱۰ میلیون دلار درآمد گردش مالی در این بازار به وجود آمده که رقم بسیار بزرگی است و هنوز هم رقم د.قیقی از این تجارت وجود ندارد.

لازم به ذکر است که این موضوع اختصاصی نیست اولین بار در سال ۲۰۱۰ یک کلاب شبانه در بازی Entropia Universe قیمت 635 هزار دلار فروخته شد. بازی کامپیوتری دیگری به نام شهر آمستردام نیز در سال ۲۰۰۷ قیمت 50 هزار دلار به فروش رفت.
در حال حاضر 2.5 میلیون نفر در اقتصاد مجازی مشغول به کار هستند و مشغول به درآمدزایی میباشند. حالا این درآمد پلتفرم های مختلفی مثل کنسول بازی های ویدیویی کامپیوتر و سایر پلتفرم ها به وجود می‌آید که قابل تقسیم هستند.

حتما با واژه رمز ارزها و ارزهای دیجیتال آشنایی دارید که در این چند ماه است سال های اخیر به سر زبان ها افتاده و رونق بسیاری پیدا کرده به صورتی می توان با قاطعیت گفت که رمز ارز ها و ارزهای دیجیتال رقیب بسیار سرسختی برای بازار فارکس بورس جهانی به شمار می رود.

نقشه ال جی درین دنیای دیجیتال چیست؟

حالا به بخشی از تلاش های ال‌جی برای رونق دنیای دیجیتال و اقتصاد دیجیتال اشاره می کنیم.


همیشه در نوآوری ها و پیشرفت های گوناگون رفته را تجدید همیشه یک قدم از رقیبان خود جلو تر بوده لپ‌تاپ‌های LG gram و LG gram 2-in-1 دو دستگاه بسیار فوق العاده و خوش ساخت از از نظر سخت افزاری بسیار قدرتمند و انتقامی دار برای سرمایه‌گذاران دیجیتال و سرمایه گذاران رمز ارز و بازار فارکس به شمار می رود پلتفرم EVO TM کمپانی خوشنام و بزرگ اینتل یک اعتماد قوی برای کاربران ایجاد می‌کند در کنار آن می‌توان به پردازنده قدرتمند نسل 11 سری Core اینتل اشاره کرد.


کارت‌های گرافیکی Iris Xe به همراه حافظه‌های LPDDR4x همه و همه در کنار هم یک غول قدرتمند را به ارمغان می آور

همچنین می‌توان در کنار خرید و نگهداری NTF ها ورم زرد های دیجیتال و بازار فارکس سرمایه گذاری های بلند مدت و یا کوتاه مدت نیز انجام داد که این نقطه قوت این بازار به حساب می‌آید و نمی‌توان آن را دست کم گرفت همان طور که می‌دانید رصد و تحلیل بازار های دیجیتال نیاز به یک صفحه نمایش و یک مانیتور بسیار عریض و بزرگ دارد که این وظیفه بزرگ را مانیتورهای ال جی سری LG UltraWide به سادگی به عهده می گیرند که به نحو احسن انجام دهد.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *