News, خبر

تکلونوژی های فوق العاده ال جی برای سیستم های تهویه مطبوع

شرکت ال جی همیشه جزو بهترین ها در صنعت لوازم خانگی بوده و هست اکثر قریب به اتفاق کاربران به این نکته اذعان دارند این شرکت همیشه از تکنولوژی های جدید و روز دنیا استفاده می کند اما نکته‌ای که وجود دارد اینکه انرژی همیشه در به کارگیری این تکنولوژی ها جزو اولین ها بوده است.
مصرف عموماً در سیستمهای تهویه بسیار بالاست و این موضوع باعث افزایش هزینه برای کاربران خواهد شد. اما همیشه با نوآوریها و تکنولوژی روز خود توانست این مصرف انرژی را به پایین ترین حالت ممکن در سیستم های تهویه برساند. امروز میخواهیم در این پست با 5 راه‌حل ال‌جی برای کاهش سیستم های تهویه مطبوع هوا را به شما ارائه دهیم.

1_ کاهش مصرف انرژی با نوآری Dual Inverter

با استفاده از تکنولوژی Dual Inverter مصرف انرژی به شدت کاهش پیدا می کند همانطور که می دانید در نسخه های قدیمی تر انوع دستگاه ها دستگاه با افزایش دما شروع به کار می‌کرد و با کاهش دمای محیط از کار می ایستاد, همین روشن و خاموش شدن دستگاه باعث افزایش مصرف انرژی آن می شود در صورتی که در این تکنولوژی کمپرسور به صورت مداوم و متناوب آمادگی کار است که دیگر نیازی به صرف انرژی برای روشن شدن مجدد نیست همین موضوع مصرف انرژی را به شدت کاهش داده است.
بنا بر این گزارش شرکت معتبر Rheinland دستگاههای دربیه هوای بدون کمپرسور اینورتر ال جی از نوع قدیمی تر هستند در مقایسه با دستگاه های جدید تا ۷۰ درصد کاهش انرژی را به همراه دارد و این امر بسیار مهمی است.

2_ کاهش مصرف انرژی با سرعت خنک کنندگی بسیار بالا

با افزایش صورت خنک کنندگی این نسل از کمپرسورهای نسبت به نسل قدیم تعداد دفعات خنک‌کنندگی کمپرسور بسیار کاهش یافته و در نتیجه مصرف انرژی کاهش می یابد طبق گزارش شرکت Rheinland کمپرسورهای جدید کمپانی ال جی تا ۴۰ درصد سریعتر محیط را خنک میکند.

3_ سیستم Auto Cleaning

همانطور که میدانید سیستم های تهویه هوا در معرض آلودگی های محیطی قرار دارند اعم از گرد و خاک ها محدوده هایی که در محیط پراکنده است و این موضوع موجب کاهش عملکرد دستگاه می شود ال‌جی برای رفع این نقص هم چاره ای اندیشیده است و با این سیستم یعنی Auto Cleaning ال جی لوله‌های دستگاه را تمیز و خشک میکند تا میزان آلودگی در آنها به حداقل ممکن برسد و همیشه تمیز باشد.

4_ امکان کنترل مصرف برق در چهار سطح مختلف

همانطور که در ابتدا این پست مشاهده کردیم مصرف برق چالش بزرگی در دنیا به حساب می آید.
شما با استفاده از این سیستم میتوانید با توجه به تعداد افراد محیط در اطراف دستگاه و در محیط دستگاه هستند میزان خنک کنندگی و البته میزان مصرف انرژی دستگاه را تغییر دهید.
به طور مثال شما برای یک نفر نیازی نیست از بالاترین سطح مصرف انرژی و بالاترین سطح خنک کنندگی دستگاه استفاده کنید و میتوانید آن را در کمترین حالت ممکن قرار دهید.

5_ سلامت خانواده توام با کاهش هزینه

همانطور که می دانید هزینه ها امروزه بسیار بالا رفته و کاهش هزینه بسیار حائز اهمیت است
حفظ دمای محیط در خانه ساختمان و یا محل کار برای سلامت هر خانواده و جامعه امری ضروری است و نمی توان آن را نادیده گرفت ولی با اقداماتی می توان هزینه های این عمل را کاهش داد با سیستم Dual Cool کمپانی ال جی مجهز به سیستم AirCare Complete در مرحله Pre_ Filter ذرات بزرگ را تسویه می‌کند و ذرات درشت خاک را می گیرد پس از آن نوبت سیستم Ultrafine Dust Remover فیلتر بسیار پیشرفته تری نسبت به سیستم Pre_Filter است تریز را تا 99.9 درصد از بین میبرد
همانطور که می دانید خیلی ها ذرات گرد و خاک ناشی از پرزهای فرش زن تبریزی که معمولاً در منزل یافت می شود حساسیت دارند اینجاست که Allergy Filter وارد عمل میشود و با سیستم U nano و Auto Clean تا 99.9 درصد باکتری های محیط را از بین میبرد تا محیطی آرام برای محیط خانواده شما فراهم کند.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *