خبر

غرق در تصویر با مانیتور گیمینگ ال جی

واکنش های سریع ، جزئیات خارق العاده و احساس فوق العاده غوطه وری از حضور در بازی – این تنها چند ویژگی است که گیمرهای جدی از ناظران خود انتظار دارند. اما مشخصات نمایشگر بازی فقط نیمی از داستان را بازگو می کند ، نیمی دیگر از تجربه استفاده. بنابراین LG در آلمان با پنج یوتیوبر ماهر برای آزمایش مهارت نظارت بر بازی LG UltraGear for برای بازی و کار همکاری کرد.

به جای ایجاد بررسی استاندارد محصولات فقط با تمرکز بر آنچه که در زیر آن است ، تازه کاران ال جی LG UltraGear مدل 27GN950 * را در زندگی و جریان و بازی خود ادغام کردند. Ungespielt محبوب YouTuber فیلم های واکنشی جذاب را نسبت به محتوای بازی های خنده دار ایجاد شده توسط دیگران ایجاد می کند. او برای آزمایش توانایی های واقعی LG UltraGear ، با پخش بسته الحاقی جدید World of Warcraft ، Shadowlands ، با پخش زنده 11 ساعته ، به طور واضح نشان داد که مانیتور با چه سرعتی به گیم پلی واکنش نشان می دهد و همچنین می تواند جزئیات جهان را نشان دهد. از طریق حاشیه های باریک مانیتور UltraGear و وضوح UHD 4K کاملاً شفاف ، Ungespielt یک تجربه واقعی بازی خیره کننده و همهجانبه را به طرفداران تحویل داد ، در یک نقطه اظهار داشت: “این مانیتور وحشی است!”

تأثیرگذار بزرگ دیگر ، Let’s Play آلمان ، به دلیل تمرکز بر گیم پلی و خطوط داستانی مشهور است. YouTuber مرموز (که هنوز چهره اش را فاش نکرده است) ضمن کاوش در دنیای گسترده و گسترده Minecraft ، از زمان پاسخ فوق العاده 1 میلی متری مانیتور ستایش می کند. این یوتیوب معروف به رویکرد صادقانه خود ، اظهار داشت: “خوب ، من قبلاً به این مانیتور چشم داشتم. من خیلی تحت تأثیر قرار گرفته ام ، حتی دو مورد دیگر نیز خریداری کردم. “

موارد کمی تجربه رونمایی از یک محصول جدید را شکست می دهد. YouTuber M00sician مستقر در هامبورگ یک فیلم جعبه گشایی از مانیتور ایجاد کرد که ویژگی های آن و تنظیمات بهینه را برجسته می کند. M00sician عملکرد چرخشی مانیتور UltraGear را بسیار روان و آسان برای استفاده یافت ، که اصلاً تعجب آور نیست زیرا صفحه نمایش به دلیل ایستادن محکم و طراحی ارگونومیک آن به گونه ای طراحی شده است که هنگام انجام تنظیمات فوق العاده پایدار بماند.

مانیتورهای LG UltraGear به سادگی برای بازی طراحی نشده اند ، برای انواع خلاقیت نیز به همان اندازه ایده آل هستند. با یک تبلت حرفه ای طراحی گرافیک ، هانی بال تبدیل به یک هنرمند شده است که نشان می دهد LG UltraGear کاملاً متناسب با سبک زندگی او است و به او امکان می دهد بدون محدودیت های مانیتورهای معمولی نقاشی بکشد. به لطف نمایشگر 27 اینچی Nano IPS ، این هنرمند قادر است بر روی خلاقیت های دیجیتالی خود تمرکز کند و نه چیز دیگری. غوطه ور شدن است

هانی بال گفت: “من واقعاً نمی فهمیدم که یک مانیتور قبل از UltraGear چقدر می تواند زندگی من را تغییر دهد.” “این مانیتور کاملاً منعکس کننده رنگهایی است که من روی تبلت نقاشی خود استفاده می کنم تا طرح ها و آثار هنری من بسیار زنده تر و زنده تر شوند.”

هر یوتیوبری بر این باور است که قهرمان ناشناخته ایجاد محتوا سردبیر است. تیم Jacken با استفاده از وضوح بالای LG UltraGear برای ویرایش در Adobe Premiere Pro و Adobe Photoshop به این مهارت تسلط یافته است. مانیتور پیشرفته LG با ارائه دقت رنگ بی نظیر با رنگ 10 بیتی ، از Jacken در هنگام کار بر روی تصاویر و فیلم های با وضوح بالا پشتیبانی می کند. Jacken می گوید به دلیل توانایی تنظیم UltraGear در هر ارتفاع یا زاویه ، قادر است بیشتر روی کار خود تمرکز کند و کمتر روی مانیتور تمرکز کند.

ال جی UltraGear که از اعضای محترم انجمن بازی ها است و همچنان با ویژگی های با کیفیت بالا باعث متمایز شدن و انتظارات بازیکنان برای شما می شود ، همچنان تحت تأثیر قرار می گیرد. انجمن YouTube آلمان بر اساس بخش نظرات این ویدیوهای YouTube اثبات مثبت این مسئله است.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *