News

فناوری اولتراسونیک ال جی برای مراقبت از پوست صورت و بدن

فناوری اولتراسونیک چند سال است که در میان شرکت ها مورد توجه قرار گرفته از این تکنولوژی برای بسیاری از محصولات خود استفاده می کنند.

ال جی این غول کره ای نیز از این فناوری در محصولات خود استفاده می‌کند و به صورت متناوب برای ارتقای سطح کیفی محصولات تولید شده شرکت خود تلاش میکند دستگاه LG Pra. L Bodyspa برای مراقبت از بدن عرضه شده است.


قیمت این محصول ۴۹۹ هزار وون کره جنوبی در نظر گرفته شده در کنار این دستگاه ال‌جی دستگاه دیگری را به نام  LG Pra. L Washpop عرضه کرده که برای تمیز کردن صورت به کار می رود قیمت ۹۹۹ هزار وون کره جنوبی قیمت گذاری شده است.

از ویژگی های این دستگاه می توان پاکسازی سلولهای مرده روی پوست صورت اشاره کرد که با ارتعاش 355000 از نوع اشعه ی التراسونیک اشاره کرد.

دستگاه LG Pra. L Bodyspa دارای ۳ بورس است یکی از این قرص‌ها مخصوص تمیز کاری کف پا در نظر گرفته شده است دستگاه LG Pra. L Washpop طراحی کاملا ارگونومیک دارد هر دو محصول دارای استاندارد IPX7 است و مقاوم در برابر آب طراحی شده است می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید.
از نکات مثبت دیگر این محصول می توان تایید شدن آن از جانب سازمان غذای و دارویی کشور ایالات متحده آمریکا اشاره کرد

در پایان می توان به این نکته اشاره کرد که ال جی برای راحتی کاربران خود به دنبال نرم افزار تلفن همراه طراحی کرده که می توان با آن به راحتی محصولات را کنترل و از نکات مثبت آن استفاده کرد

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *