News, ایربادز, دسته‌بندی نشده

معرفی ایربادز های جدید ال جی

ال جی همیشه یکی از خوش نام ها در میان برند های تکلونوژی و فناوری های روز دنیا بوده و همیشه محصولاتی با کیفیت و تحسین برانگیز را به بازار های دنیا تا به امروز عرضه کرده حتما میدانید که بازار اکسسوری هاو لوازم جانبی موبایل این روز ها بسیار پر رونق و داغ شده است و این موضوع کاملا اجتناب ناپذیر است چرا که موبایل های امروزی دیگر آن موبایل های 30 سال پیش نیستند
اگر شما هم از طرفدار و عاشقان ایربادز های بی سیم هستید این پست را از دست ندهید.

ال جی از سری جدید خود به نام FP رونمایی کرده که پیشرفت های زیادی به نسبت نسل های گذشته داشته همان طور که میدانید ال جی از تکلونوزی Meridian در ایربادز های خود استفاده میکند که یکی از پیشرفت های چشم گیر آن نیز در این بخش است نویز کنسلینگ بسیار قدرتمند کیفیت صدای بی نظیر اشعه UV با قدرت بیشتر که تمام این ویژگی ها در دو سری از سه سری نسل جدید ایربادز های ال جی وجود دارد.

جای گیری دقیق و ارگونومیک در گوش سری جدید ایربادز های ال جی از طراحی بسیار منحصر به فردی برخوردار است و تجربه ای لذت بخش برای کاربران به همراه خواهد داشت و شما میتوانید از موزیک نهایت لذت را بهره مند شوید. شفافیت و وضوح صدا در ال جی Tone Free به اوج خود میرسد.

ایربادز های ال جی از جدیدترین تکلونوژی های صدای کمپانی خوش نام Meridian استفاده میکنند یکی از این فناوری ها تکلونوژی 3D Sound Stage نام دارد. ال جی با استفاده از درایور ها و دیافراگم های بزرگ سعی کرده عمق موسیقی را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد.
همچنین در طراحی ایربادز های ال جی از سری های سیلیکونی استفاده شده تا گوشی های ایربادز محکم در گوش قرار بگیرند و به هنگام فعالیت و تعریق بدن از گوش خارج نشوند ال جی از زبان طراحی Arc Design در طراحی ایربادز های خود استفاده کرده است .
نکته دیگر در بخش طراحی این که ایربادز های ال جی همانند سری های گذشته از گواهی مقاوم در برابر آب IPX4 بهره مند است. همچنین با داشتن اشعه UV میتواند 99.9 درصد باکتری هارا از بین ببرد.

ال جی Tone Free از میکروفون های سه گانه در هر گوشی استفاده کرده و این موضوع کیفیت فوق العاده ای به مکالمه ایربادز های سری FP ال جی بخشیده است. نویز کنسلینگ ایربادز های ال جی بسیار قدرتمند بوده و صداهای با فرکانس ضعیف را حذف میکند تا کوچکترین خللی در مکالمه شما ایجاد نشود

یکی دیگر از ویژگی های جدید ایربادز های الجی که در مدل FP9 ال جی دیده میشود اتصال با سیم کیس شارژ به سایر دستگاه ها از جمله کنسول بازی موبایل و … است که عملکردی بسیار بهتر نسبت به دانگل دارد. ال جی ایربادز FP9 میتواند از طریق USB_C به AUX دستگاه های دیگر متصل شود و از آنجا که این اتصال با سیم است تقریبا میتوان گفت صدا بدون تاخیر به گوش شما میرسد

ال جی در معرفی ایربادز های خود تأکید زیادی بر عمر باتری این دستگاه ها داشته و طبق گفته های ال جی این ایربادز ها میتواند تا 10 ساعت پخش موزیک به صورت مداوم داشته باشد و اگر از طریق کیس شارز آن این عمر باتری تا 24 ساعت افزایش میابد. پس اگر فراموش کردید ایربادز خود را به شارژ متصل کنید اصلا نگران نباشید چرا که اتصال تنها 5 دقیقه ایربادز به شارژ میتوانید تا یک ساعت آن را روشن نگه دارید LG Free Tone FP8 تمام این ویژگی ها را برخوردار است.

ال جی برای راحتی هر چه بیشتر کاربران خود از اپلیکیشن Tone Free استفاده میکند شما کاربران میتوانید از طریق این اپلیکیشن قابلیت های شخصی سازی دلخواه خود را روی ایربادز خود پیاده کنید از دسترسی به اکولایزر مختلف تا قابلیت LAB که برای زمزمه موسیقی و یا حالت گیمینگ از این قابلیت استفاده کنید. اگر در منزل و اطراف خود ایربادز خود را گم کرده اید جای نگرانی نیست ال جی در اپلیکیشن Tone Free قابلیت Find My Earbuds قرار داده که به راحتی میتوانید آن را پیدا کنید.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *