News

تالار سه بعدی جذاب ال جی در میدان تایمز آمریکا

همیشه تصویر جذابیت خاصی برای آحاد مردم داشته و دارد و نگاه ها را به سمت خود جلب می کند.
حالا ال جی بیلبوردهایی در میدان تایمز نیویورک به نمایش گذاشته شد این بیلبوردها با نمایش جلوه های بصری بسیار جذاب لبخند را به چهره مخاطبین خود القا می کند مردم را به سوی آن جلب می کند.

ال جی مثل همیشه برای ساخت بهترین محصول از بهترین ایده ها الهام می‌گیرد و با طراحی منحصر به فرد خود همیشه سعی کرده جزو برترین ها باشد در این بیلبوردها شعارهای اصلی شرکت یعنی <زندگی خوب> نمایش داده می‌شود و سعی کرده با تصاویر جذاب خود حس خوبی را به مخاطبان خود القا کند

در این تصاویر سه بعدی تشویق بچه ها به بازگشت به مدرسه و یا شعارهایی برای تشویق مردم به ادامه زندگی و ایجاد یک زندگی بهتر می‌شود. برند ال جی نیز در این تصاویر سه بعدی هر از گاهی به نمایش در می آید شرکت سعی کرده از تصاویر جذاب با رنگ های شاداب استفاده شود یک نمایشگاه پر از رنگ جذاب را پیش روی مخاطبان قرار دهد.

بیلبورد های ال جی میدان تایمز ایالات متحده آمریکا در سال های گذشته میزبان مراسم های بسیاری از جمله مستند یوتیوب ” Life In A Day 2020″ توسط کارگردان برنده جایزه اسکار، کوین مک دونالد گرفته تا تا ارائه “کنسرت گسترده شهروند جهانی VAX LIVE با حمایت یوتیوب”، و تشویق اقدامات اقلیمی در روز ENERGY STAR، از این فضا در میدان تایمز استفاده کرده است.

ال‌جی سعی کرده در دوران شیوع ویروس کرونا امید به زندگی را در میان اقشار جامعه افزایش دهد و این پیام را به آنها القا کند که مهم نیست در محیط زندگی شما چه می‌گذرد مهم این است که شما خوب زندگی کنید.

معاون ارشد بازاریابی کمپانی ال جی در ایالات متحده آمریکا پگی انگ گفت :[ امیدوارم نه تنها مردم با دیدن جلوه های بصری تصاویر جذاب میدان تایمز شگفت زده شوند بلکه بدون توجه به مشکلات اطراف محیط زندگی خود ادامه زندگی امیدوار باشد در عین حال سعی کرده در تولید جدید محتوای سه بعدی خود تامل بیشتری را با مصرف کنندگان ایجاد کند.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *