News

نقش ویژه ارتباطات در تجلیل از قهرمانان

امروزه با گسترش اینترنت غذا برای ارتباطات بسیار با صرفه تر کاملاً فراهم شده و به نوعی می توان عصر امروز را عصر ارتباطات نامید. شما می توانید از هر جای دنیا با نقطه دیگری از دنیا ارتباط برقرار کنیم بدون کمترین تاخیر بدون کوچکترین سختی.

بسیاری نیز بر این باورند که این گستردگی ارتباطات خیلی هم خوب نیست و شاید تا حدودی نظرشان درست باشد اما هیچگاه منکر این نمی‌توان شد که پیشرفت ارتباطات کارها را برای ما انسان ها بسیار آسوده کرده و از آن مهمتر هزینه‌های ما را بسیار کاهش داده است.

کمپانی ها و شرکت های دنیا همان اندازه که ارتباط با کمپانی ها و یا حتی مشتریان خود مهم است ارسال پیام ها و دعوت نامه هایشان نیز مهم است به طور کلی آنها نیز طرفدار این سطح از پیشرفت فناوری ارتباطات در دنیا هستند.


چرا که هم سهولت کار شان افزوده شده و هم هزینه‌های آنها کاهش یافته شرکت ال جی استرالیا به تازگی برنامه را پیاده سازی کرده به نام LG Local Legends این برنامه یکی از بهترین و معتبرترین جوادی ارتباطی در دنیا شناخته شد این نیز برگ برنده بزرگ دیگری برای ال جی به حساب می آید.

این برنامه به مشارکت مردم و دادن پاداش برای ایجاد یک ارتباط مناسب کمک می کند که با جایزه Diamond SABER برای موفقیت برتر در مدیریت شهرت تجلیل شد.


لازم به ذکر است که بیش از 500 نفر از افراد و شرکتهای داوطلب این برنامه ارتباطاتی ال‌جی را جشن گرفته در ۱۲ ماه گذشته به تحسین این برنامه پرداختند.
برنامه در زمانی مناسب ارزه شد چرا که بسیاری از سازمانها شرکت های خیریه نیاز به کمک داشتند و این برنامه به یاری آنها آمد.

آیا سازمان ها و خیریه ها با چالش و کمبود نیروی انسانی مواجه هستند و این یک مشکل بزرگ برای آن ها به شمار می رود. برنامه LG Local Legends با کمک رسانه ها و شبکه های آنلاین ارتقای سطح این گروه های اجتماعی کمک می کند تعامل و روابط بین انسانها در تمام قاره ها از جمله آسیا اروپا آمریکا و اقیانوسیه از دیگر عملکردهای مثبت جوایز SABER در این برنامه است.

بیش از 1200 شرکت کننده از مناطق مختلف آسیا و اقیانوسیه باز 100 داور بین المللی و مجرب افراد را مورد داوری قرار می دهند تا افراد شاخص انتخاب شوند.

مدیر بازاریابی الکترونیک در استرالیا آقای لوئیز آنتس در یک مصاحبه می گوید برنامه LG Local Legends در این روزهای سخت و دشوار در دوران کرونا می‌توانند فداکارانه بهتر شدن زندگی دیگران کمک کنند و ما از این بابت بسیار خرسندیم جوایز SABER امسال نیز به رسمیت شناخته شد.

برنامه ال جی یعنی LG Local Legends توسط گروه Best in Real-Time Engagement مورد تجلیل قرار گرفت این در حالی بود که اخیراً ال جی توانسته بود LG SIGNATURE را نیز در دسته بهترین های خانه و مبلمان قرار دهد.

برای کامل در جریان قرار گرفتن این اخبار و تمام اخبار مرتبط می توانید به لینک زیر مراجعه کنید


www.lglifesgood.com.au

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *