News

فشن های حرفه ای در تلویزیون OLED Gallery ال جی

تلویزیون‌های OLED ال جی با صفحه نمایش جدید، بدون مشکل تصویر موردنظر را نمایش می‌دهند.
هم‌چنین طراحی خاص و یکتایی که دارند گوی رقابت را از دیگر تلویزیون‌های بازار برای نمایش روزانه صنعت مد و سایر هنرهای زیبا می‌ربایند. شرکت ال جی نیز برای اثبات این توانایی، شروع بع همکاری با هنرمندانی از کشورهای مختلف جهان کرده است.

ال جی توانسته در کشور یونان با چند تن از بهترین طراحان مد این کشور مانند واسیلیس زولیاس و استلیوس کودوناریس، همکاری خود را آغاز کند. این دو، از فناوری OLED خود نورده ال جی بهره برده و از تلویزیون OLED G1 به دلیل دقت بالا در نشان دادن جزئیات برای ارائه آثار هنری خود استفاده کردند.

واسیلیس زولیاس توانسته پروسه مد در اروپا را شکل دهد. هم‌چنین ستارگان دنیای سینما و افراد مشهور و سیاست‌مداران از طرفداران او می‌باشند، چراکه لباس‌های منحصر‌به فرد او، احساس خوبی را در به طرق مختلف در آن‌ها قرار می‌دهد. او سبکی پیچیده و تقریباً مدرن را برای کار انتخاب کرده که راحتی در پوشش دارد و تمامی افراد با بدن‌های مختلف توانایی سازگاری با آن را دارند. او در هنگام کار با ال جی، به ترکیب فوق‌العاده یکپارچه تلویزیون LG OLED G1 در آتلیه‌اش پی برد و با توجه به پایه گالری آن، در هرجا که احساس می‌کرد این تلویزیون کار خوب او را تکمیل می‌کند، آن را قرار داد.

استلیوس کودوناریس نیز در نسل مدرن مد یونان، ۲۴ نمایشگاه زنانه و ۱۳ نمایشگاه مردانه را برگزار کرده است. تمامی این نمایشگاه‌ ها از سال ۲۰۰۸ و ۲۷ سالگی‌اش برگزار شده است که خود نشانی از نبوغ خاص اوست و همه آنها نیز دارای هویت زیباشناختی خود او نیز بود.
او نیز مانند زولیاس، خود را به عنوان یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین افراد در زمینه مد مدرن یونان به اثبات رسانده است. حالت خاص گالری تلویزیون LG OLED G1 در آتلیه او، تمامی آثار را با جزئیاتی مثال‌زدنی در بافت آثار نمایش می‌دهد. 

تلویزیون OLED ال جی با توجه به فناوری پیکسل‌های خود نور‌دهی که در این سری از تلویزیون‌ها به کار رفته، توانسته دروازه‌هایی جدید از امکانات را در همه زمینه‌های هنری به خصوص طراحی مد باز کند و کیفیتی بی‌نظیر همراه با جزئیات کامل را در اختیار مخاطبان قرار دهد تا این تجربه مشاهده تصویر، تجربه‌ای کاملاً غیرقابل تکرار باشد.

ال جی یونان نیز برای دسترسی آسان و کامل کاربران در جهان به این آثار هنری از طریق این تلویزیون‌ها، با بنیاد Basil & Elise Goulandris به توافق همکاری رسیده است. این مجموعه بزرگ بر هنرهای مدرن و آثار سزان و وینسنت ون گوگ و مونه تمرکز دارد.

ال جی همیشه در فکر ورود به فعالیت‌های جدید و نوآورانه برای درخشش محصولانه خلاقانه خود بوده و خواهد بود. پس همراه ال جی در این راه باشید.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *