News

برگزاری نمایشگاه مجازی ال جی

حتما نمایشگاه های مختلفی را در زندگی خود تجربه کردیم با موضوعات مختلفی نیز روبرو شدیم انجمن نمایشگاه های نقاشی هنر و آثار باستانی و امثالهم حال می خواهیم شما را به یک نمایشگاه کاملاً متفاوت دعوت کنیم نمایشگاه که به صورت صددرصد دیجیتالی برگزار می شود و حتی بازدید آن نیز دیجیتالی است و از طریق فضای مجازی میسر است.

این نمایشگاه به شرکت های مختلف اجازه می دهد تا تجهیزات و تولیدات خود را بدون حضور فیزیکی برای عموم مردم به نمایش بگذارند و با توجه به شیوع بیماری کرونا یک نکته مثبت به حساب می آید حال می‌توان به محدودیت مکان زمان و حضور فیزیکی در هرجایی پایان بخشید و با بیشترین سرعت و کمترین تغییر ممکن از نمایشگاه های مجازی دیدن کرد شما در کل 24 ساعت ممکن می توانید از این نمایشگاه ها دیدن کنید بدون اینکه محدودیت داشته باشید.

انسان همیشه نیازمند یک نوآوری و یک کشف جدید بوده این یک حقیقت محرز است در حالی که در نوع پلتفرم های مختلف نمایشگاه های بسیاری در طول سال های گذشته برگزار شده تا مردم به صورت فیزیکی حضور پیدا کنند و از نمایشگاه دیدن کنند حال به نظر می‌رسد این قضیه نیز شاهد تحول خواهد بود و نمایشگاه ها نیز از نوآوری های تکنولوژی روز دنیا جان نماندند.

در این نمایشگاه ها تصاویر و ویدیوهای دقیق از محصولات نمایش داده می شود تا بازدیدکنندگان بتوانند به صورت دقیق از مشخصات فنی و مشخصات ظاهری هر محصول آگاه شود و به صورت دقیق آن را بررسی و انتخاب کند همچنین برای خرید میتوانید از پشتیبانی تماس تصویری برای محصول استفاده کنید که جایگزین بسیار خوبی برای خرید حضوری محسوب می شود خرید حضوری یک روش کاملاً سنتی بود.

شاید برای خیلی‌ها خرید حضوری هنوز تفهیم و جا نیفتاده باشد و هنوز هم به همان خرید سنتی و لمس محصول مورد نظر خود از نزدیک و دیدن آن و خرید مرسوم قدیمی را ترجیح دهند.
اما دنیا رو به تغییر است و آنها نیز مجبور به قبول کردن این مسئله و تحول خواهند شد لازم به ذکر است که در این نمایشگاه ها محصولات به صورت کاملا دقیق در معرض بازدید کنندگان قرار می‌گیرد و جزئیات کامل هر محصول برای عموم مردم منتشر میشود و همچنین با لمس بر روی جزئیات هر محصول می‌تواند از مشخصات فنی آن به صورت دقیق با خبر شوند و آن را مطالعه کنند.

تصاویر به صورت سه بعدی و کاملاً با کیفیت نمایش داده میشود این تصاویر با واقعیت محصول بسیار مطابقت دارد

ال جی و نمایشگاه مجازی در دوران شیوع کرونا

مثل همیشه که هر نوآوری‌های جدید روز دنیا را برای اولین بار در دنیا به معرض نمایش قرار میداد
این بار نیز با مجازی سازی نمایشگاه نیز یک قدم رو به جلو برداشته و یک نمایشگاه کاملاً دیجیتال برگزار کرده است.

تکنولوژی روز دنیا معمولاً به وسیله ال جی ارتقا و کارکرد آن ها بهتر شده است همیشه در این مسئله زبانزد دنیا بوده است. به طور مثال می‌توان به نمایشگاه LG HVAC  که یکی از جدیدترین و جذاب ترین نمایشگاه های برگزار شده توسط ال جی است اشاره کرد.
تماشاچیان و بازدیدکنندگان می توانند در این محیط بسیار کاربردی و جذاب از محیط هایی مانند آپارتمانها برج های تجاری و دفتر های کوچک اداری و مسکونی و سایر ساختمان ها به صورت مجازی دیدن کنند. میدان بلنس بر روی جزئیات هر محصول از مشخصات و جزئیات کامل آن محصول با خبر شوند.

سایت DigiTour مدت نسبتاً کوتاهی که توسط ال جی و بخش تجاری این شرکت راه اندازی شده است.

این سایت یک نمایشگاه کاملاً مجازی است که به صورت سه بعدی تمام محصولات به نمایش گذاشته شده از ختراعات و ابداعات جدید شرکت و جدید ترین تولیدات ال جی

برند LG SIGNATURE که یک برند لوکس از کمپانی محسوب می شود در این سایت به نمایش گذاشته شد تمامی محصولات این برند تجاری جدید از ال جی می توانید در این سایت دیدن کنید لوازم خانگی لوکس لوازم آشپزخانه خشکشویی و لوازم اتاق در این سایت که به صورت نمایشگاه مجازی است قابل مشاهده است و تصاویر با محصول واقعی مطابقت کامل دارند.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *