پرفروش ترین اسپیکرهای فروشگاه مای الجی ورلد در سال 1401

پرفروش ترین اسپیکرهای فروشگاه

ز کوی یار میآید نسیم باد نوروزی / از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی
به صحرا رو که از دامن غبار غم بیفشانی / به گلزار آی کز بلبل غزل گفتن بیاموزی

(حافظ شیرازی)

پرفروش ترین اسپیکرهای فروشگاه مای ال جی ورلد در سال 1401 کدامند؟ چه چیزی سبب فروش بالای این محصولات شده است؟ چرا افراد به سمت خرید اسپیکرهای ال جی تمایل یافته‌اند؟ در اینجا به تمامی سوالات مطرح شده پاسخ داده خواهد شد و علت این فروش بالا گفته می‌شود؛ همراه ما باشید!

با عرض تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و موفقیت برای تک تک شما عزیزان، خواستیم شما را در جریان محصولات پرفروش فروشگاه مای ال جی ورلد قرار دهیم که در این نوشته درباره اسپیکرهای ال جی صحبت می‌کنیم!

اگر متن مرتبط با معرفی انواع اسپیکرهای ال جی را دیده باشید تا حدودی با تمام اسپیکرهای فروشگاه و تقسیم‌بندی ما آشنا شده‌اید؛ بطور کلی می‌توان آنها را به دو نوع اسپیکر کوچک و بزرگ تقسیم‌بندی کرد که مدل‌های کوچکتر به راحتی حمل می‌شوند و شارژی‌اند و اسپیکرهای بزرگ با جریان برق کار می‌کنند و برای جاهای بزرگتر مناسب می‌باشند!

پرفروش ترین اسپیکرهای فروشگاه در انواع بزرگ شامل LG Xboom ON7 و ON9 بوده و در انواع کوچک شامل LG Xboom PL5 و XG7 می‌باشد که در ادامه اشاره‌ای گذرا به آنها خواهیم کرد و در صورت تمایل می‌توانید بیشتر درباره آنها بخوانید:

اسپیکرهای بزرگ الجی:

 

پرفروش ترین اسپیکرهای فروشگاه مای الجی ورلد کدامند
پرفروش ترین اسپیکرهای فروشگاه: مدل ON7

 

اسپیکر الجی مدل ON7:

یکی از پرفروش ترین اسپیکرهای فروشگاه که در رده اسپیکرهای بزرگ قرار می‌گیرد و فرزند میانی خانواده ON می‌باشد! مجراهای صوتی ON7 شامل دو کانال صوتی Mid-Range، دو کانال صوتی بازه فرکانسی بالا و یک ساب‌ووفر 8 اینچی می‌باشد! بنابراین با محصولی طرف هستیم که صرف نظر از صدای بلندی که تولید می‌کند، دقت بالایی نیز دارد و به بهترین شکل ممکن می‌تواند در هربازه فرکانسی‌ای آهنگ را به گوش شما برساند! این فاکتور، همراه با ویژگی‌هایی که در اسپیکر ON9 به آن اشاره خواهیم کرد سبب می‌شود تا این پارتی باکس به یکی از پرفروش ترین اسپیکرهای فروشگاه تبدیل شود!

 

خرید پرفروش ترین اسپیکرهای فروشگاه مای الجی ورلد
پرفروش ترین اسپیکرهای فروشگاه: مدل ON9

 

اسپیکر الجی مدل ON9:

عضو ارشد خانواده ON با بهره‌گیری از دو ووفر 8 اینچی آمده است تا مهمانی شما را متحول سازد. ON9 در مدت زمان کوتاهی که در فروشگاه ما موجود شد توانست به سرعت فروش رود و این موضوع به لطف ویژگی‌های خاص این اسپیکر در کنار قیمت مناسبی است که دارد!

از جمله ویژگی‌های خاص این سری می‌توان به Karaoke Star (حذف صدای خواننده و امکان خواندن شما بر روی آهنگ) ، کنترل پنل مجهز، Party Strobe (رقص نور همگام با فلش گوشی)، Party Saver (امکان ذخیره افکت‌ها و تمام کارهایی که با این اسپیکر انجام داده‌اید و…

این موارد تنها بخشی از ویژگی‌های بزرگترین و پرفروش ترین اسپیکرهای فروشگاه بود که به آنها اشاره‌ای گذرا داشتیم و برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر حتماً پست‌های مرتبط با هر یک را مطالعه کنید! همچنین این دو محصول پرفروش با یکدیگر نیز مقایسه شده‌اند و شما می‌توانید برای دانستن بیشتر تفاوت‌های آنها با یکدیگر نگاهی به آن نیز داشته باشید!

 اسپیکرهای کوچک الجی:

یک رخداد جالب که در فروش اسپیکرهای کوچک ما رخ داد این بود که هر دو عضو فرزند میانی خانواده خود بودند و گویی استقبال مخاطبان از این اسپیکرها بخاطر ویژگی‌های خاص (جلوتر به آنها اشاره می‌کنیم)، حجم صدای شگفت‌انگیز در مقایسه با ابعاد و داشتن قیمتی مناسب، بیشتر بوده است!

کوچکترین و پرفروش ترین اسپیکرهای فروشگاه مای ال جی ورلد شامل PL5 که از سری اسپیکرهای سال 2020 و XG7 که از سری اسپیکرهای 2022 الجی می‌باشد که شما برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هر یک می‌توانید مطلب مرتبط به آنها را در وبلاگ بطور کامل مطالعه بفرمایید!

 

قیمت پرفروش ترین اسپیکرهای فروشگاه مای الجی ورلد
پرفروش ترین اسپیکرهای فروشگاه: مدل PL5

 

اسپیکر الجی مدل PL5:

این اسپیکر استوانه‌ای شکل دارای دو رادیاتور پسیو در طرفین بوده و از ووفرهای متحرکی بهره می‌گیرد که سبب می‌شود تا در هنگام پخش آهنگ و بویژه در فرکانس‌های پایین دستی (باس‌ها) به وضوح حرکت آن را ببینید.

این اسپیکر دارای نورپردازی LED در طرفین ووفرها می‌باشد و از جمله ویژگی‌های خاص آن می‌توان به Sound Boost (گسترش دامنه صوتی برای داشتن صدایی فراگیرتر)، قابلیت اتصال همزمان به بیش از صد دستگاه (!)، مقاومت در برابر آب (استاندارد IPX7) اشاره کرد.

 

بررسی پرفروش ترین اسپیکرهای فروشگاه مای الجی ورلد
پرفروش ترین اسپیکرهای فروشگاه: مدل XG7

 

اسپیکر ال جی مدل XG7:

این نسل از اسپیکرها که به نوعی نسل بعدی سری PL محسوب می‌شوند فرمی ذوزنقه‌ای شکل در طرفین دارند که سبب می‌شود تا پخش صدا در آنها به مراتب بهتر صورت گیرد و شما صدایی شفاف‌تر را بشنوید! همچنین این اسپیکر دارای نورپردازی به مراتب قدرتمندتری بوده که دربرگیرنده 16 میلیون رنگ است و شما از طریق نرم‌افزار می‌توانید آنها را شخصی سازی کنید!

از سایر ویژگی‌های XG7 می‌توان به فناوری Sound Boost، دوم توویتر برای داشتن صدایی شفاف‌تر، استاندارد مقاومت در برابر آب و خاک (IPX67 که نسبت به سری قبلی مقاومت به خاک نیز در آن افزوده شده‌است)، ظرفیت شارژ 24 ساعته و… اشاره نمود!

برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر درباره کوچکترین پرفروش ترین اسپیکرهای فروشگاه حتماً نگاهی به مطالب نوشته شده درباره آنها در سایت داشته باشید!

چنانچه می‌خواهید هر یک از پرفروش ترین اسپیکرهای فروشگاه مای ال جی ورلد را خریداری کنید، مطمئن باشید که بهترین گزینه‌ی ممکن نسبت به سایر رقیبان هم‌اکنون در پیشروی شماست! با خرید از این فروشگاه شما ضمانت مبنی بر سلامت فیزیکی و اصالت کالا را خواهید داشت!

اگر می‌خواهید در قرعه‌کشی نوروزی مای ال جی ورلد شرکت کنید و از شرایط آن مطلع شوید، حتماً پیج ما را در اینستاگرام فالو کنید و شانس خود را برای برنده شدن یکی از محصولات ال جی امتحان کنید! همچنین در این صفحه تخفیفات و جشنواره‌های فروش ویژه نیز به اطلاع رسانی می‌شوند.

در اینستاگرام همچنین شما از آخرین اخبار دنیای پهناور ال جی مطلع خواهید شد و تمامی محصولات موجود در سایت از جمله پرفروش ترین بادزهای فروشگاه، خدمت شما معرفی می‌شوند و تا دیدی کلی به آنها داشته باشید و با ویژگی‌های خاص هریک از آنها آشنا شوید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.